Pierwsza Strefa RPG – Zimowy Obóz Młodego Gracza

Wiek: 12-15 lat Organizator: Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
LP. KOD TERMIN CENA
1. ZPS 14.01-20.01.2018 999 zł Rezerwuj
2. ZPS 28.01-03.02.2018 999 zł Rezerwuj
Organizator
Biuro Turystyki Aktywnej KOMPAS sp. z o.o.
Wiek
Wiek od 12 lat do 15 lat
Opis

Czym są gry RPG? Ilu ludzi, tyle definicji tego pojęcia, jednak my – Mistrzowie RPG – jesteśmy skłonni nazwać to teatrem improwizacji. Podczas całej gry wcielamy się w wykreowaną przez nas postać i odgrywamy jej akcje w świecie stworzonym za pomocą wyobraźni Mistrza Gry (MG). Choć brzmi to trochę skomplikowanie, jest to niezwykle proste. Tu nie trzeba mieć komputera, bo potęgą jest nasza wyobraźnia, dzięki której przeniesiemy się do innego świata. Wybór tego świata należy tylko do Was!

W 4-6 osobowych grupach, prowadzonych przez naszą kadrę, będziecie mogli przenieść się na post-apokaliptyczne pustkowia jako banda nomadów lub żołnierzy, odbywać międzygalaktyczne podróże spotykając obce rasy, wcielić się w znane wszystkim fantastyczne istoty takie jak elfy, krasnoludy. Możecie stać się również członkami wysokich rodów w poszukiwaniu nieprzebranych skarbów lub też odgrywać wilkołaki czy wampiry w świecie współczesnym. Jedynym ograniczeniem może być... Wasza wyobraźnia, o której rozwój będziemy się wspólnie starać.

Do dyspozycji graczy oddajemy - do wyboru - wiele systemów: Tol Calen - autorski system RPG stworzony przez Mistrzów Gry BTA Kompas, a także: Wampir, Wilkołak, Warhammer, Neuroshima, Dungeons & Dragons, Wolsung, Dzikie Pola, Star Wars i wiele, wiele innych. Wyłącznie od Uczestników zależy, w co będziemy grać. Mogą to być pojedyncze sesje w każdym z systemów, jak i długa, blisko tygodniowa kampania w ulubionym z nich.

Obóz kierowany jest głównie do młodych – początkujących – graczy, którzy dopiero wkraczają w ten niepowtarzalny i wielobarwny świat. Na obozie kadra daje z siebie jak najwięcej, by dzięki zabawie pobudzić wyobraźnię, rozwinąć umiejętność współpracy, erudycję czy zwyczajnie pomóc w przełamaniu tremy. Mistrzowie nauczą Cię tworzyć i odgrywać postacie, aby były one jak najbardziej rzeczywiste. Przedstawimy podstawy wielu systemów gier i światów fantasy. Uczestnicy, którzy mieli już styczność z RPG, również nie będą się tutaj nudzić. Będą mieli możliwość szlifowania swoich umiejętności, a także poznają tajniki prowadzenia sesji jako MG.

 

Opis programu

Sesje RPG. W tej grze wyobraźni każdy może zostać wybranym bohaterem i kierować jego losem pośród licznych zakrętów toczonej gry. Mistrzowie Gry – czyli prowadzący – zadbają o to, by nie brakowało Wam tu barwnych przygód i gwałtownych zwrotów akcji, wystawią na próbę Waszą inteligencję i wyobraźnię, a nade wszystko wciągną w autorski świat fantazji i specjalnie uknutą intrygę.

Gry planszowe i integracyjne. W wolnych chwilach będzie można poćwiczyć umiejętności strategiczne w ciekawych grach planszowych (Neuroshima Hex, Jungle Speed, Ghost Stories i inne) czy karcianych (Bang!, Dominion z dodatkami, Prawo Dżungli, Munchkin, Dixit, Neuroshima Hex 3.0, Koncept, Goblins: Epic Death i inne) oraz wziąć udział w różnych innych przerywnikach ruchowych i zabawach integracyjnych. Zachęcamy do zabierania własnych talii i gier.

Projekcje i panele dyskusyjne. Seanse filmów fantasy skłonią nas do dyskusji na ich temat oraz pomogą nam w zdobywaniu wiedzy o różnych uniwersach. Zapoznamy się z klasyką gatunku i zadbamy o dodatkowe inspiracje dla naszych postaci!

Prelekcje. Podczas prelekcji poznacie tajniki systemów RPG - od post-apokaliptycznych po fantasy. Zgłębicie ich mechanikę oraz założenia świata i porównacie je z dotąd poznanymi. Prelekcje z elementami praktycznymi nauczą Was, jak wiarygodnie odgrywać postać i pozwolą lepiej wczuć się w stworzonych wcześniej bohaterów. Poznacie także sztuczki, które można stosować jako Mistrz Gry w trakcie sesji, pomagające nie tylko w prowadzeniu jako MG, ale także w rozszyfrowywaniu jego zamiarów.

Łucznictwo. Poznacie teoretyczne tajniki tej odwiecznej sztuki! Z jakich elementów składa się łuk? Jak należy go pielęgnować? Jak daleko niósł? Jakich grotów używano na przestrzeni wieków? Z jakiego drewna łuk powinien być przygotowany? Po zakończonych zajęciach, odpowiedzi na te pytania będą dla Was oczywiste! 

Szermierka. Korzystając ze sprawdzonych i całkowicie bezpiecznych mieczy otulinowych go-now wprowadzimy Was w tajniki szlachetnej sztuki fechtunku. Poznacie podstawowe oraz zaawansowane techniki ataku i obrony, rozwiniecie koordynację i równowagę ciała, weźmiecie udział w pojedynkach podczas Kręgu Honoru i Kręgu Zdrady, a także będziecie mogli wziąć udział w lekcjach ukazujących wam nowe techniki fechtowania. Niech najlepszy wygra!

 

Wyżywienie

4 posiłki dziennie: śniadanie, obiad, w czasie którego wydawany jest podwieczorek (np. batonik, owoc, jogurt), kolacja. Obóz zaczyna się obiadem, a kończy śniadaniem. Ostatniego dnia Uczestnicy otrzymują także suchy prowiant na drogę powrotną.

 

Cena zawiera

Zakwaterowanie (6 noclegów), wyżywienie  4 razy dziennie,  realizację bardzo aktywnego programu, opiekę kadry i instruktorów, ubezpieczenie NNW (10.000 zł).

 

Cena nie zawiera

Dojazdu.

 

Co zabrać
  • polecamy zabrać wszystko, co pomoże Wam wczuć się w klimat (stroje, ozdoby) oraz to, co zwykle zabieracie na sesje
  • ważną legitymację szkolną z numerem PESEL oraz poprawnie wypełnioną kartę kwalifikacyjną z numerem PESEL
  • mały plecak
  • czapkę, szalik, dwie pary rękawiczek, zimowe buty i kurtkę
  • odzież na różne warunki pogodowe i temperatury
  • przybory toaletowe, ręcznik kąpielowy
  • krem na mróz z filtrem UV

 

 

Organizujemy za dopłatą dojazd na obóz z większych miast Polski. Podróż odbywa się autokarem i/lub pociągiem.

Wykaz miejsc i godzin zbiórek będzie dostępny na ok. 7 dni przed wyjazdem (wysyłamy wiadomość e-mail ze szczegółowymi informacjami).

Uczestnicy zawsze podróżują pod opieką naszej kadry.

Dojazd z poszczególnych miast Polski będzie realizowany w zależności od terminu ferii.

 

LP. MIASTO MIEJSCE ZBIÓRKI Środek transportu ZBIÓRKA WYJAZDOWA ZBIÓRKA POWROTNA DOPŁATA
1 Murzasichle Dom pod Lasem, ul. Sądelska 127a, 34-531 Murzasichle Własny 14:00 10:00 0 PLN
2 Warszawa (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
3 Wrocław (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 178 PLN
4 Szczecin (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
5 Opole (I turnus) . Łączony 00:00 00:00 158 PLN
6 Gdańsk (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 188 PLN
7 Łódź (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 168 PLN
8 Katowice (II turnus) . Łączony 00:00 00:00 108 PLN

Dom pod Lasem

Dom pod Lasem. Niezwykle klimatyczny pensjonat znajdujący się w najwyżej położonym punkcie miejscowości Murzasichle (k. Zakopanego), skąd roztacza się przepiękny widok na Tatry Słowackie, Wysokie i Giewont. Zakwaterowanie w pokojach 3-, 4- i 5-osobowych z łazienkami. Pensjonat ma własną stołówkę, sale świetlicowe, dużo zielonego terenu, zadaszony grill. http://www.dompodlasem.com.pl/

 

ul. Sądelska 127a, 34-531 Murzasichle