PROGRAM SZCZEGÓŁOWY:
DZIEŃ 1
Przyjazd i zakwaterowanie
Obiad
Nadmorski Team Building
-
profesjonalny team building dla klas
-
gry i zabawy integracyjne wspomagają komunikację w grupie i współdziałanie, skłaniają do interakcji i twórczego myślenia
Kolacja w formie biesiady przy ognisku
-
pyszne kiełbaski, opiekany chlebek i ciepła herbatka
-
ogniskowe przyśpiewki i pląsy
-
rozmowy, śpiewy i ogniskowe konkursy
DZIEŃ 2
Śniadanie
Wyzwanie Neptuna
-
Baloniada - rozgrywka za pomocą balonów wypełnionych wodą
-
Bubble Battle - specjalny magazynek (wiadro z wodą), naboje (gąbki), odrobina piany. Działania drużynowe.
-
Potwór z Piach Ness – konkurs na najstraszliwszego potwora z piasku.
Obiad
Poszukiwacze skarbów czyli Score Drinko Lauf
-
impreza na orientację w nietypowym stylu
-
zasady posługiwania się mapą i kompasem
-
poszukiwanie rozmieszczonych na punktach buteleczek z soczkami i smakołyków
-
rywalizacja drużynowa
Kolacja
Capture the Flag gra terenowa
-
rozgrywki drużynowe z wykorzystaniem ukształtowania terenu
-
sztuka kamuflażu, szybkość, spryt i współpraca w grupie
DZIEŃ 3
Śniadanie
Olimpiada Wieloryba
-
ultimate frisbee - gra zespołowa z użyciem frisbee łącząca w sobie elementy koszykówki, piłki nożnej, piłki ręcznej i rugby
-
ekesz kekesz - drużynowa gra strategiczna
-
Blanket Ball - gra oparta na zasadach zbliżonych do siatkówki, zawodnicy odbijają piłkę za pomocą specjalnego koca trzymanego przez kilka osób
Obiad
RozQRkoduj
-
gra terenowa bazująca na zadaniach ukrytych pod QR kodami
-
uczestnicy muszą odnaleźć punkty, odczytać ukryty kod za pomocą telefonu komórkowego i podążać za wskazówkami
-
gra zespołowa.
Kolacja
Akcja Koordynacja blok zajęć z ćwiczenia precyzji i uważności
DZIEŃ 4
Śniadanie
Szkolenie i impreza na orientację InO:
-
zasady, jak posługiwać się mapą i kompasem
-
szukanie w lesie ukrytych punktów kontrolnych
-
integracja - wspólne rozwiązywanie problemów i zadań
-
nauka poprzez zabawę – topografia i orientacja
Obiad
Oldschool Games
-
gry i zabawy podwórkowe - skakanka, gra w klasy, skakanie w gumę, gra w ciupy i monety
-
zabawy retro - palant, ziemniak, flinston, szczur, ciuciubabka, zbijak
Kolacja
Pożegnanie z morzem
-
Zachód Słońca - punkt obowiązkowy każdego pobytu nad morzem.
-
List w butelce - wedle starego, legendarnego zwyczaju wyślemy wiadomość w morskie fale
DZIEŃ 5
Śniadanie i wykwaterowanie
Skarby Ustki
-
Spacer po średniowiecznej kaszubskiej osadzie rybackiej
-
Molo z widokiem na miasteczko, port i morze
-
Malownicza promenada
-
Syrenka i pomnik “Ludziom morza” przedstawiający matkę czekająca na powrót rybaków
ZOO, czyli wyprawa do Doliny Charlotty
-
W ZOO znajdziemy mnóstwo gatunków nietypowych zwierząt
-
W Krainie Bajek znajdziemy rozsiane po lesie chatki z różnych baśni
-
Fokarium
-
Do tego gabinet Krzywych Luster i gadająca papuga, pięknie wyrzeźbione ławki-zwierzęta, odgłosy z bajek i fontanna
-
Wodne Safari - rejs łodzią, która zabiera uczestników w podróż dookoła świata. Rejs ukoronowany zostanie zacumowaniem na wyspie lemurów, którą zamieszkują małpiatki z Madagaskaru: Król Julian i jego wesoła banda.
Możliwość zamówienia suchego prowiantu na powrót - koszt 25 zł od osoby*
Zakończenie Wycieczki
3 posiłki dziennie (śniadanie, obiad, kolacja)